Spinning + SMR

A Spinning egy zenére, edzői vezetéssel, csoportosan végzett teremkerékpározási tréning. Egy szabványosított, jól követhető, zenés óra rögzített Spinning kerékpáron. Koncepciójánál, felépítésénél fogva szinte mindenki űzheti, korra, nemre, edzettségi állapotra való tekintet nélkül.

Leírás

Az Spinning edzés hangulatos, magával ragadó, és intenzitását tekintve nem hasonlítható más aerobik órákhoz.

Az egyik legkiválóbb kardió edzés, amely nem csak állóképességünket javítja, de biztonságos és hatékony módszere lehet a fogyásnak, amennyiben rendszeresen látogatjuk az órákat.

A Spinning előnyei:

  • A teremben végezhető mozgásformák közül az egyik leghatékonyabb zsírégető sport
  • Egyszerű program, amely bárki által bármikor elkezdhető, edzettségi szinttől függetlenül
  • Javítja a keringési rendszert, erősíti a szívet
  • Nagymértékben javítja állóképességünket, általános kondíciónkat
  • Ízületkímélő: a helyesen beállított kerékpároknak és a végzett edzők által adott instrukcióknak köszönhetően teljes mértékben óvja ízületeinket
  • Stressz-oldó hatású: egy dinamikus tekeréssel nagyon jól levezethető a bennünk felgyűlt feszültség, így a stressz is könnyebben leküzdhető
  • formálja a farizmot, a combokat, de nem növeli azok körméretét
  • szórakoztató: a hangulatos zenék egy inspiráló edző és a jó társaság biztosítja a tökéletes kikapcsolódást

Tanácsok az első Spinning® órához:

  • Ha először veszel részt Spinning órán, az óra megkezdése előtt ezt mindenképpen jelezd ezt az edzőnek, és kérj tőle segítségét a kerékpár helyes beállításához!
  • Ne ess kétségbe, ha nem bírod  végigcsinálni az első órát olyan intenzitással, mint a többiek. Már 5-6 alkalom után látványos fejlődést érhetsz el, és nem csak végig tudod majd tekerni az egész órát, de elkezdheted saját határaidat feszegetni és tágítani.
  • Az edzésre hozz magunkkal megfelelő mennyiségű folyadékot és törölközőt!
  • Lehetőleg kemény talpú cipőt, vagy kerékpáros cipőt használj az edzésen! A puha talpú cipő erre az órára nem ideális.
  • Az edzés során figyelj a karok és a váll tudatos lazítására. Ha egy edzés után fáj a vállunk, a csuklónk, akkor túlzottan ránehézkedtünk a karjainkra és a kormányra.
  • Járj rendszeresen, legalább heti 2-3 alkalommal, és az eredmény garantáltan nem marad el!
SMR henger – Izomlazítás felsőfokon

 A szakszerű önmasszázs jelentősen hozzájárul az izom- és ízületi panaszok kialakulásának megelőzéséhez, sőt, kiemelkedően hatékonynak bizonyul a rehabilitáció terén is. Segítségével növelhető az ízületek mozgástartománya, csökkennek a krónikus gerinc-, ízületi- és izompanaszok, fájdalmak. Javítja a testtudatot, a koordinációt, a sportolói teljesítményt, és még a narancsbőr elleni harcban is bevethető. Rendszeres otthoni és/vagy edzőtermi használata nem csak a sportolók, de a mozgásszegény életmódot élők számára ajánlott, hiszen jelentősen enyhítheti az ülőmunkát végzőknél jelentkező nyaki- és deréktáji fájdalmat, merevséget.